Gelieve uw browser te updaten naar nieuwste versie voor een betere ervaring.

HomeOnderhoud & herstellingen

Onderhoud & herstellingen

Is er een herstelling nodig aan je woning?

Wanneer er iets kapot is, is het belangrijk dat je altijd eerst eens in het Ziezo-boekje (download het hier) kijkt. Daarin kun je meteen zien of de herstelling door jou moet gebeuren of door Tuinwijk.

Twijfel je? Dan mag je uiteraard altijd contact opnemen met ons. Een medewerker van onze technische dienst je met veel plezier te woord zal staan.

Als de herstelling door Tuinwijk moet worden uitgevoerd

Is het gebrek ten laste van de verhuurder, dan kan je dit telefonisch melden bij onze medewerker Guy Baert of via het formulier dat je aantreft via deze website onder herstellingen. Dit formulier wordt dan automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon.


Bij hoogdringende zaken in het weekend of op zon- en feestdagen, kan je terecht bij onze wachtdienst. De contactgegevens en uren waarbinnen je daar terecht kan, tref je bij contact & openingsuren aan.

Wanneer je een melding maakt van een defect of herstelling, dan zal je van ons steeds een een brief of een mail ontvangen waarin we bevestigen je vraag te hebben ontvangen. We sturen je ook een tevredenheidsenquête mee die je, na uitvoering van de werken, volledig vrijblijvend, kunt invullen en terugbezorgen.

Daaruit trekken wij de nodige besluiten en kunnen we onze dienstverlening voortdurend verbeteren.