Gelieve uw browser te updaten naar nieuwste versie voor een betere ervaring.

Onderhoud & herstellingen

Hebt u een gebrek aan uw woning?

Gelieve eerst te kijken in het Ziezo-boekje (onderhoudswijzer) of het herstel van het gebrek ten laste van Tuinwijk of ten laste van uzelf als huurder valt.

Bij twijfel mag u uiteraard altijd contact opnemen met Tuinwijk, waar een medewerker van de technische dienst u met veel plezier te woord zal staan.

Is het gebrek ten laste van de verhuurder, dan kunt u dit telefonisch melden bij onze medewerker Tom Van den Abbeele, persoonlijk tijdens de openingsuren of via het formulier dat u aantreft via deze website onder herstellingen. Dit formulier wordt dan automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon.

Bij hoogdringende zaken in het weekend of op zon- en feestdagen, kunt u terecht bij onze wachtdienst. De contactgegevens en uren waarbinnen u daar terecht kunt, treft u bij contact & openingsuren aan.

Bij iedere melding zult u steeds een schrijven ontvangen (per post of per mail) waarbij u wordt gemeld dat wij uw melding hebben ontvangen, alsook wat er met uw melding werd gedaan. Er wordt tevens een tevredenheidsenquête meegestuurd die u, na uitvoering van de werken, volledig vrijblijvend, kunt invullen en terugbezorgen. Hieruit kunnen wij zelf de nodige besluiten trekken om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.