Onderhoud & herstellingen
Heb je een gebrek aan uw woning?
Gelieve eerst te kijken in het Ziezo-boekje (onderhoudswijzer) of het herstel van het gebrek ten laste van Tuinwijk of ten laste van jezelf als huurder valt.
Bij twijfel mag je uiteraard altijd contact opnemen met Tuinwijk, waar een medewerker van de technische dienst je met veel plezier te woord zal staan.
Is het gebrek ten laste van de verhuurder, dan kan je dit telefonisch melden bij onze medewerker Guy Baert of via het formulier dat je aantreft via deze website onder herstellingen. Dit formulier wordt dan automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon.
Bij hoogdringende zaken in het weekend of op zon- en feestdagen, kan je terecht bij onze wachtdienst. De contactgegevens en uren waarbinnen je daar terecht kan, tref je bij contact & openingsuren aan.
Bij iedere melding zal je steeds een schrijven ontvangen (per post of per mail) waarbij er wordt gemeld dat wij je melding hebben ontvangen, alsook wat er met je melding werd gedaan. Er wordt tevens een tevredenheidsenquête meegestuurd die je, na uitvoering van de werken, volledig vrijblijvend, kunt invullen en terugbezorgen. Hieruit kunnen wij zelf de nodige besluiten trekken om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.